Każdy posiada szczególne atrybuty określające jego siłę szybkość i energię.
Siła:
Dotyczy głównie siły ataku, ale określa też szansę na wydostanie się z techniki wiążącej Shinigami i siłę bloku przy ataku przeciwnika.
Podczas ataku (np. mieczem) jeżeli atakowany przeciwnik ma 2 punkty mniej siły niz atakujący to nie jest w stanie zablokować tego ataku. Jeżeli masz przynajmniej 3 punkty siły to bez problemu możesz wydostać się z każdego bakudou mniejszego niż 10. Jeżeli masz 4 to bakudou powyżej numeru 30 są w stanie ci coś zrobić. A jeżeli masz 5 to jedynie powyżej 50 itd...
Wytrzymałośc:
Ten Atrybut zmniejsza otrzymywane rany i powiększa naszą wytrzymałość o 10 % np. jeżeli ktoś ma 2 Wytrzymałości ma 120% Punktów Wytrzymałość.
Jeżeli ktoś ma 5 punktów wytrzymałości jego pobyt w szpitalu trwa o 25% krócej.
Szybkość:
Dotyczy głównie szybkości poruszania się i uników. Szybką osobę trudniej trafić, za to ona łatwiej trafia w wolniejszego przeciwnika. Zwiększa też szansę, że przeciwnik nie trafi swoją techniką atakującą dalekiego zasięgu. Osoba posiadająca F = 3 jest w stanie dostrzec ruch przeciwnika używającego Flash Steps (lub podobnej techniki), ale nie jest w stanie na nią zareagować, F = 4 jest w stanie dostrzec ruch i wykonać drobny ruch, który może uratować życie, F = 5 jest niemal tak szybki jak przy przyspieszeniu...
Energia:
Określa poziom energii duchowej oraz defensywę (która jest tworzona z własnego Reiatsu). W praktyce oznacza to, że jeżeli ktoś ma siłę na poziomie równym 1, a przeciwnik Energię na poziomie równym 4, to takiej osoby nie można zranić dopóki się nie uaktywni Shi-Kai lub Ban-Kai. Jest to współczynnik przez który mnożymy ilość naszego Reiatsu np jeżeli ktoś ma normalnie 8.000 Reiatsu i współczynnik E = 1, to w sumie ma 8.000 Reiatsu, ale jeżeli E = 2, to w sumie ma 16.000, E = 3, to ma 24.000 i tak dalej aż do 5. Jeżeli gracz A ma o 2 punkty enegii mniej niż przeciwnik to jego szybkość maleje o jeden punkt a jeżeli różnica jest większa to szybkość maleje o 2 punkty.
Jak masz 3 energii to hadou do 10 nie są w stanie cię zranic chyba że są zmasteryzowane.
Zwykli ludzie na początku mają te atrybuty na poziomie 0 (co nie oznacza, że np w ogóle nie mają siły, po prostu jest ona mniejsza od innych ras). Wartość żadnego atrybutu nie może przekroczyć wartości równej 5.
A tak wygląda rozkład atrybutów na różnych poziomach:
Adept Shinigami - S-1, F-1, E-1,W-1 +1D
Shinigami - +2D
Seat Officer (3,4 i 5) - +2D
Vice-Cpt - +2D
Captain - +4D
Vaizardo - +1D
Uczeń Quincy - S-1, F-2, E-1,W-1
Quincy - +2D
Quincy sensei - +1E +1W
Quincy Archery Master - +1F, +3D
Quincy Master - +2D
Młody Bounto - S-1, F-1, E-1,W-1 +1D
Bounto - +2D
Bounto Warrior - +2D
Bounto hunter - +4D
Master Bounto - +2D
Hollow - S-2, F-1, E-1 W-1
Gillian - +1S, +2D
Adjuchas - +1F, +3D
Vasto Lorde - +2D
Arrancar - +1D
Espada - +1D
Statystyki mogą ulec zmianie dzięki ciągłym treningom.
Legenda:
W skrócie oznaczyłem:
Siła - S
Szybkość - F
Energia - E
Wytrzymałość- W
1 dodatkowy punkt do rozdysponowania przez użytkownika - D
Offline